CANTARIREA STRUCTURII PASAGERILOR
Condiții tehnice de bază
1. Sistem de cântarirea a vehiculului
Pentru a instala un sistem dinamic de cântărire și identificare RFID, trebuie să cunoașteți geometria dispozitivului de ridicare a camionului și starea cricului. Poate fi necesar să se accepte metoda de instalare (poziția senzorului, instalarea celulelor de sarcină) pentru fiecare tip de ridicare sau tipologie de ridicare
Acest lucru necesită cunoașterea tuturor camioanelor uzate și a tipurilor de pârghii care trebuie reconstruite.
În funcție de varietatea tipurilor de ridicare și ridicarea puntilor din spate, putem dezvolta o schemă de instalare pentru a reconstrui suprastructura, împreună cu compania de caroserie, pentru a determina bugetul necesar interventiei.
În general, instalarea pe camioanele uzate este cea mai costisitoare metodă, în comparație cu montarea pe un vehicul nou, deoarece cricul trebuie să fie complet reproiectat.
Poate fi mai ieftin să cumpărați un vehicul nou care a fost deja pregătit pentru cântărire și cu aprobarea producătorului benei.
2. Reconstrucția echipamentului de ridicare al vehiculului pentru instalarea sistemului de cântarire
Luând în considerare vehiculele și metodele de cântarire necesare și, în funcție de aceasta, se poate dezvolta o metodă pentru reconstruirea benei și instalarea pieselor necesare pentru fiecare pârghie (tip).
Consultați un document separat pentru exemple și principii de instalare. (KWS Principiul de instalare DYWA).
Există mai multe soluții tehnice pentru măsurare:
Cântarirea navei poate fi cântarit direct pe pârghia – separat pentru nave
Cântarirea suprastructurii totale – după golire poate fi cântarit prin greutatea deșeurilor turnate
3. Calibrarea sistemului balantei (verificare opţională)
Sistemul dinamic de cântarire DYWA2 trebuie calibrat după finalizarea instalării. Pentru a seta DYWA2 este necesară o greutate de referință de greutate cunoscută.
În general, se utilizează standarde de 10 kg, care sunt calibrate la limitele UE de "greutate de încercare. De obicei, sunt necesare aproximativ 60 de standarde.
Balanta este calibrata / ajustata utilizând metoda „ teach-in ” cu mai multe sarcini de măsurare. Sistemele certificate (autorizate comercial) necesită între 100 și 300 de procese de cântărire și golire pe vehicul. Prin urmare, trebuie utilizate colectoare de deșeuri, care vor fi utilizate ulterior de către client. Acestea trebuie să fie făcute goale pentru a se asigura că precizia soldului respectă limitele.
Calibrarea, reglarea (și verificarea) soldului poate dura 1-3 zile după instalare!
Calibrarea (sau verificarea) cântarelor trebuie repetată la fiecare 2 ani cu ajutorul Departamentului de Metrologie al Oficiului Guvernului.